Pazar kahvaltısı - şiir

Gönderen Etiketler: zaman:

 


Rüyaların gerçek olduğu yerdeyim,

Senin hemen yanındayım, 

Geçen anları anlatmaya kelimeler yetmiyor,

Sensizlikte donan ben yanıyorum aşkın ateşinde, 

Zaman dursun istiyorum, 

Bırakmak istemiyorum ellerini, 

Gözlerinde evrenler var senin, 

Ben keşfetmek istiyorum dört bir yanını, 


Sen güldüğün zaman şiir dökülüyor bulutlardan, 

Sen güldüğün zaman bir başka oluyor hayat, 

Bir başka oluyorum seni gördüğüm anlarda, 

Sana baktığım zaman anlıyorum hayatı, 

Bir kelimen daha büyük oluyor romanlardan, 

Ben silahsız bir savaşçı, 

Sen kalbimin fatihi, 

Sen güldüğün zaman umutlar büyüyor içimde, 


Her yerde, her sokakta, her kelimede sen geliyorsun aklıma, 

Kuşlar senin adını sayıklıyor, 

Güneş senin için doğuyor her gün, 

Sen gelince açıyor çiçekler, 

Sana sarıldığım zaman unutuyorum hayatı,

Sozcuklerimiz düğümleniyor birbirine, 

Bir nefes oluyoruz, bir ses, 

Bir şarkı çalıyor seni anlatan, 

Ben sensiz kelimelerimi kaybediyorum, 

Çok oluyorum, her anında artıyorum aşkın, 


Rüyaların gerçek olduğu yerdeyim, 

Hayaller senin adınla başlıyor, 

Seni anlatmayan şiirler ölü doğuyor, 

Şiirler boyunca tutuyorum ellerini, 

Seni yazıyorum, seni yaşıyorum, 

Sen tek gerçek, sen tek doğrusu hayatın, 

Dudaklarımız birleştiğinde yaşam doluyor içime, 

Ben gözlerinden başka bir şey görmek istiyorum, 

Bir pazar kahvaltısında geliyorsun yanıma, 

Denizler, kıtalar aşıyoruz birlikte, 

Hep benimle kal, bak saatler aşkı gösteriyor şimdi... 

Mavim 

Yorum Gönder

Back to Top