Sensiz cümleler - şiir

Gönderen Etiketler: zaman:

 


Bir hayal kuruyor adınla başlayan bir şiir yazıyorum, 

Her kelimede gözlerini görüyorum, 

Ellerini tutuyorum her satırın sonunda, 

Ben seni anlatacak kelimeleri araştırıyorum, 

Sen tüm betimlemelerin çok üstünde, 

Her şiirin boynu bükük kalıyor eksikliklerine, 

Seni anlatmayan cümleler o an yanıyor,

Aşk oluyor yangının adı, ben her alevlerin içinde 

Aşk adını veriyorum hayallerinin olduğu anlar toplamına, 


Bir rüyaysa eğer uyanmak anlamsız geliyor, 

Seni düşündükçe çiçekler açıyor, 

Birbirleriyle yarışıyor kelimeler, 

Uzakları yakın oldu sen gelince, 

Evrenler birleşti bir anda, 

İhtimallere inanmadığım bir anda, 

Olasılıkları çöpe attığım zaman, 

Gördüm ben gözlerini, 

Ah o gözlerinin içinde evrenler saklıyorsun sen, 

Ben yıldızlar kadar seviyorum, 


Beklemeyi bıraktığın anda karşına çıkıyor güzellikler, 

Bazı başlangıçlar sonlara meyilli olmuyormuş, 

Ben bildiğim her şeye yalan dedim, 

Şiirlerin tamamlanma sebebi oldun, 

Masallar sen gelince gerçek oldu, 

Kırıldı hayatın kuralları, 

Bir kelime döküldü dudaklarından, 

Güneş açtı kalbimin gecelerine, 


Ben hayallerimi gömüyordum geceye, 

Şiirler kan kokuyordu, parmaklarımda kesikler, 

Aşk yağıyordu gökyüzünden, 

Seni gördüğüm zaman ben yaşadığımı hissettim, 

Sımsıkı sarıldım hayallerine, 

Kokunla doldu ciğerlerim, 

Sen güldüğün zaman şiir olur, 

Sen ağlarsan sen basar yüreğimi, alabora olur umutlarım, 

Dursun şimdi zaman, dursun hepsi, sadece sen kal bende,

Ben sensiz bir cümle kurmak istemiyorum, 

Mavim 


Yorum Gönder

Back to Top