Sen güldüğün zaman - şiir

Gönderen Etiketler: zaman:

 


Bir rüyanın içindeyim ben,

Gözlerini anlatan betimlemelerin peşindeyim,

Ne kadar da eksik kalıyor kelimeler, 

Seni anlatmayan kelimeler hep mutsuz,

Ben sana ulaşabilmek için dikenlerin arasından geçiyorum,

Elini tuttuğum hayaller etrafımı sardı,

Ben bir hayalin peşinde yaşıyorum, 

Sensiz hayat çok anlamsız şimdi, 

Siyah binalar, boş sokaklar var sensiz, 

Sen gelince bahar geliyor, yüreğimde bayram havası,


Kabusların arasından geçtim, maskeleri fırlatıp attım,

5000 yıl geçse bile ilk gün gibi seviyorum, 

Günlerden Perşembe, gecenin bir vakti,

Cumlelerimin gerçek olmasını bekliyorum, 

Bir satırın sonunda çıkmanı istiyorum karşıma,

Yalnızlık mevsimi bitiyor, sen kokuyor çiçekler,

Ben ilk kez gerçeği görmeye başlıyorum, 

Yalanları kovuyorum satırlarımdan, 


Çiçekler açıyor sen yaklaştıkça, 

Güller senin gibi kokuyor, 

3 cemre düşüyor yüreğime, gelişinin habercisi oluyor Leylekler, 

Güneş senin gelmeni bekliyor, 

Saat sensizliği 5 geçiyor, 

Ağaçların yeşeriyor yavaşça, 

Baharım oluyorsun, gece sen yaklaştıkça kayboluyor,

Sen güldüğün zaman duruyor yağmurlar,

Ben kokunla dolduruyorum ciğerlerimi,



Kabuslardan uyanıp gördüğüm bir rüya oluyorsun, 

Kalbimde ağaçlar büyüyor, bahçeler yeşeriyor içimde,

Sen tüm duvarları aşıp giriyorsun kalbimin merkezine,

Bir anda oluyor hepsi, bir anda çıkıyorsun karşıma,

Bir anda ezberliyorum gülüşünü, 

Bir şiir yazıyorum gözlerini anlatan, 

Boğazın iki yakasını aşıyoruz beraber, 

Aşk adını veriyorum elimi tuttuğum zamanlara,

Yeni bir sayfa açıyorum, yeni bir roman başlıyor sonu olmayan 


Ccc

Yorum Gönder

Back to Top