Idam sehpası - şiir

Gönderen Etiketler: zaman:

 



Geceyi arkamda bıraktım,

Hayatımda siyah ne varsa hepsini boyadım,

Attım ben geçmişin acılarını,

Yaktım ben tüm hatıraları,

Maskeleri attım, sokakları, insanları,

İçinde yalan olan tüm cümleleri yaktım,

Bir gün gelirsin diye ben attım kendimi,

Bir çınarın dalında astım tüm şiirleri,


Sen gelirsin diye çiçekler ektim yüreğime,

Sadece sen gör diye en derinine sakladım satırların,

Sadece sen bil istedim,

Ben eski bir şarkıda bıraktım umutları,

Yalnızlığın çölünde kavruldum ben,

Yaşam hep eksik kaldı, hayat bölen oldu hep,

Sen gelene kadar yarım kurdum cümleleri,

Yarım yaşadım, yarım sevdim, tam kanadım,


Gitmek istedim başka bir şiire, 

Kolilere doldurdum umutlarımı, 

Ben kapatmıştım tüm kapıları, 

Duvarlar örmüştüm satırların arasında,

Evet kendi ellerimle öldürdüm tüm yalan hayalleri, 

Sen gelirsin diye yaptım hepsini, 

Sen gelirsin diye susturdum sözcükleri, 

Sen gelirsin diye sakladım son bir umudu, 


Kelimeler boğazımı sıkıyordu bir gün, 

Sen geldiğin zaman ben nefes almayı bırakmıştım, 

Sen baharı getirdin hayatıma, tamlayanı oldun mısraların, 

Ahh o gözlerin, sen gözlerinin içinde evrenler saklıyorsun,

Şiirler akıyor dudaklarından, ben sırılsıklam, 

Uyanmak istemediğim bir rüya gibi şimdi, 

Sensizlik bir idam sehpası, sense yaşamak için bir sebep, 

Mavim 

Yorum Gönder

Back to Top