Kelimelerin düğümleri - şiir

Gönderen Etiketler: zaman:

 


Seni gördüğüm zaman düğümleri çözülüyor kelimelerin,

Oluk oluk şiir dökülüyor dudaklarımdan,

Satırları aşk kaplıyor, 

Masallar büyüyor baktığın yerlerde, 

Sen olduğun zaman anlam kazanıyor hayat, 

Bir kelimen çiçeklerin açmasının sebebi, 

Bana baktığın zaman yüreğimde bir bahar havası, 

Bakışlarımız buluştuğunda yüreğimde bir karnaval, 


Elini tutuyorum bir şiirin orta yerinde, 

Senin olduğun bir rüyadan uyanmaktan korkuyorum, 

Bütün yapma çiçekler gerçeğe bürünüyor, 

Sen geldiğin zaman ben oluyorum, biz oluyoruz, 

Tamamlanıyor bir anda hayat, 

Bir anda oluyor her şey, 

Bir anda giriyorsun hayatıma, 

Bir an sürüyor seni sevmem, 

Bir anda aşk doluyor satırlar, 


Sonsuz bir labirentten çıkış yolum oluyorsun, 

Kaybolduğum sokakları arkamda bırakıyorum, 

Kendimi tekrardan buluyorum sen gelince, 

Tüm duvarlar yıkılıyor, tüm engeller sınır dışı, 

Kelimeler özgürlüğe kavuşuyor, aşka doluyor satırlar, 

Gözlerine baktığım zaman öğreniyorum yaşamayı, 

Gerçek oluyor masallar, şiirle doluyorum her anında aşkın, 


Umutlarım yeşeriyor mısralarda, 

Yalnızlık küflenmiş bir hikaye şimdi, 

5000 yıl süren esaret son buluyor, 

Sen geliyorsun ve yeniden başlıyor duran zaman, 

Ben aynı günde, seni ilk gördüğüm anda tutuklu, 

Dudaklarımdan şiir dökülüyor, 

Ben aşkının altında sırılsıklam, 

Bir yangın başlıyor dokunduğun yüreğimde, 

Sen baharı getiriyorsun kalbime, yazdığım kelimeler senin gibi kokuyor, 

Sana yazdığım şiirler bitmesin istiyorum, 

Seni gördüğüm zaman düğümleri çözülüyor şiirlerimin,

Ben sensiz bir an bile yaşamak istemiyorum... 

Yaz

Yorum Gönder

Back to Top