Sen gibi - şiir

Gönderen Etiketler: zaman:

 


Gözlerimi açmak istemiyorum,
Gördüklerim bir rüya olsun istemiyorum,
Gözlerimi açıp hiç bitmeyen bir kış görmek istemiyorum,
Şiirler ölü doğmasın, mürekkep silinmesin satirlardan,
Ben sensiz bir hayat istemiyorum,
Bir rüyaysa yaşadıklarım uyanmak ne kadar saçma,
Sonu olmasın düşlerin,
Bitmeyen bir şiir yazalım, sen seç kelimeleri,
Gözlerin gibi olsun cümleler, sen koksun her satır,

Şiirlerime adını altın harflerle yazmak istiyorum,
Oraları boş ver, ötekileri de, ellerini ayırma benden yeter ,
Sen susarsan donar tüm cümleler,
Gözlerini görmezsem eğer kör olurum ben,
Yanaklarında donar yaşlarım,
Yalandan uzak bir dünya bulalım,
Doğu adını verelim gülüşünün olduğu yerlere,
Yıldızlar sözlerinden dökülsün satırlara,
Ayrılmayan kelimeler bulalım,

Bir rüyaysa eğer uyanmak istemiyorum,
Uzat ellerini,
Onlar yalan söylüyor, ötekiler de,
Gel gidelim buradan,
Aşk adı verilen bir yere gidelim,
Gökyüzüm olsun gözlerin,
Satırlar boyunca seveyim seni, kurumasın mürekkep,
Bitmesin şiirler, susmasın şarkılar,
Seni anlatamayan her cümleyi gömelim kara toprağa,

Tut ellerimi şimdi, hayallerimizi birleştirelim,
Bir olsun golgelerimizin,
Bir şiirde buluşalım seninle,
Masal diyelim seni beklediğim yollara,
Sensiz eksik kalıyor hayatın senfonisi,
Tut şimdi ellerimi, bahar hiç bitmesin,
Bitmesin hikayeler, şiirler yaşasın,
Seni anlatamayan her şiir idam yolcusu,
Aşk adını verelim seni gördüğüm zamanlara,
Yoksa sil at beni, vur kelimelerimi teker teker,
Sök senin için atmayan kalbimi,
Bahar geliyor saat bilmem kaç,
Gidelim şimdi buradan, her şiir aşktan yazılsın,
Senin gibi koksun çiçekler, tut şimdi ellerimi,
Cümlelerim boğuluyor yaşlarında, sensizlik nefes almama engel...

Cecem












Yorum Gönder

Back to Top