Bir Masal şiiri - şiir

Gönderen Etiketler: zaman:

 


Senin olduğun günlerin bitmesini istemiyorum,
Zaman dursun, bir biz kalalım,
Herkes dursun, herkes gitsin, sadece biz kalalım,
Yalancılar gitsin, kötüler gitsin, kim varsa gitsin,
Geriye sen kal bir tek,
Ellerin olsun, bir de gözlerin,
Kelimelerini birleştirip köprüler yaparız,

Gidelim şimdi, başka bir diyara gidelim,
Başka hayaller kuralım, başka olsun yaşam,
Kat kendini bana, çok olalım, artalım her cümlenin sonunda,
Her şiirde sen ol mesela,
Her kelime sana özensin,
Sana benzemeyen kelimeler de gitsin,
Şiirler seni anlattığı zaman tamamlansın,
Yeniden yazalım aşkın tanımını,
Eski olan her şeyi artalım şimdi,

Sensiz geçen zamanları da artalım,
Gidelim buradan, başka bir hayal kuralım,
Pusulalar kuzeyi değil seni göstersin,
Her yol sana çıksın mesela,
Her sokak seni hatırlatsın,
Seninle dolsun kalbimin boş odaları,
Bir masal büyütelim çiçekler arasında,
Aşkla yazılsın tüm şiirler,
Gel şimdi eski bir trene binip gidelim,
Ben gözlerin olmadan yaşamak istemiyorum,

Uzakların yakın olduğu zamanları bekliyorum,
Dursun artık zaman, dursun saatler,
Bir biz kalalım, bir de çiçekler kalsın,
Ellerin ellerime değse artarız biz,
Çok oluruz, bir oluruz, sensizlik çok saçma,
Tüm kitapları dolduralım bir koliye,
Umutlarımızı da alalım, hayallerimizi de alalım,
Aşk olsun yürüdüğümüz yollar,
Bir masalımız olsun içinden renkler geçen,
Sen yoksan kış şimdi yüreğim,
Sen yoksan yarım bile olamıyorum ben...

Cecem
















Yorum Gönder

Back to Top