3 cemre - şiir

Gönderen Etiketler: zaman:

 


Kuşların şarkıları yükseliyor yavaşça,

İçimde tarif edemediğim duygular,

Kelimeler nasıl bir araya geleceklerini unuttu,

Cümleler sıralarını karıştırdı,

Eskiye dair ne varsa silinip gitti, 

Geçmiş sanki hiç yaşanmamış,

Ben elini tuttuğum an başlamışım nefes almaya, 

Senden önce hep kıştı yüreğimde,

Sen yaklaştıkça bahar geldi,


Her bir çiçeği teker teker kokluyorum, 

Senin gibi kokuyor koca bir hayat, 

Gözlerin yıldızlara ev sahipliği yapıyor, 

Saçlarına gökkuşağı bağlıyorsun, 

Sensiz cümle kurmak kolay da seni anlatmaya yetmiyor kelimelerim, 

Şiirler boyunca seviyor, satırlar kadar özlüyorum, 

Ben yaşamayı seninle öğreniyorum, 


Uzun uzun konuşuyoruz hikayelerin arasinda,

Sessizliklerin nefes almama engel, 

Kırılan her saç telin yüreğime saplanıyor,

Senim canın yansa yakarım bu hayatı, 

Her cümleyi aşktan yaparım sen mutlu ol diye, 

Sen gülümsediğin zaman çiçekler açar kalbimde,

3 cemre düşer şiirlerime, aşk hep kazanır, 


Gözlerinde yıldızlar saklanıyor, umutların büyüyor gözlerinde, 

Sesin dünyanın en güzel şarkısı gibi, 

Bir anda bitiyor 5000 yıllık bekleyiş, 

Bir anda son buluyor yalnızlık, 

Hayallerimden çıkıp geliyorsun, sana yazılanlar o an anlam kazanıyor, 

Bir anda kalbimin sahibi oluyorsun, yeniden yapıyorum aşkım tanımını, 

Her şey bir anda oluyor, sensizliği atıyorum hayatımdan,

Sen baharı getiriyorsun şiirlerime, yürüdüğün yolda güller açıyor, 

Kalbimi senin ellerine bırakıyorum, gözlerinden şiirler dökülüyor senin, 

Ben yeniden aşık oluyorum sana... 


Cc


Yorum Gönder

Back to Top